2015. május 5., kedd

Kedvenc nem működő Chaikám

     Volt egyszer... egyszer volt egy Chaika órám. Még mindig van, de hogy mit kezdjek vele? Természetesen használtan vettem, egy butikban akadtam rá és akkor még működött. Aztán haza vittem és első dolga az volt, hogy letört a tekerője. Gyorsan el is vittem óráshoz, aki pontosan az óráért kiadott összegért cserébe meg is csinálta. Örültem, nagyon, mert csinos kis óra. Egyszerű, de praktikus. Aztán pár hét nem telt bele és gondok adódtak a felhúzással. Elvittem egy másik óráshoz, hogy vizsgálja meg, mi a baja, javítható-e és ha igen, ugyan mennyiért? A véleménye lelombozott :( Valami nagy tekercs ment benne tönkre és 4.500 Ft lenne a javítása... Na jó, gondoltam magamban, adok neki még egy esélyt. Visszaviszem ahhoz a céghez, akikkel először megjavíttattam, csak egy másik üzletükbe. (Az előzőben rendesen megvárattak és a lenéző hangnem sem tetszett igazán, amivel hozzám szóltak.) Ez már a harmadik órás volt a sorban. Pár percnyi vizsgálódás után már a pontos időt állította be. Az mondta, hogy ez egy régi óra és hetente legalább egyszer fel kell húzni, mert a tekercsek beragadhatnak. Szuper, probléma megoldva! ... Mire hazaértem, már fél óra késésben járt az órám... feladom... de nekem ez az óra tetszik! ... Na most mi legyen? Vihetem vissza az utolsó helyre, hogy árajánlatot kérjek a javításról.
Azóta elbarangoltam a neten egy kicsit. Igazán sokféle Chaika óra van, de mind antik vagy nem működik. Még egy gyűjtői blogot is találtam, ahol csodaszép régi órákat mutat be a blogger.
Komolyan nem értem ezeket a mostani órákat, folyton azok az elem cserék... Ezért tartom praktikusnak ezt az órát, csak felhúzom és működik! Imádom! Miért kell mindent túlbonyolítani?

 

   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése